Visos parduotuvės sąlygos

Žemiau rasite visą reikalingą informaciją apie apmokėjimą už prekes, prekių siuntimą, grąžinimą, taip pat bendrąsias pardavimo - pirkimo nuostatas ir privatumo politiką. Prieš įsigydami jus dominančią prekę, prašome susipažinti su parduotuvės taisyklėmis.


Apmokėjimas bankiniu pavedimu ir į užsakymo metu nurodyta el.pašto adresą bus išsiusta sąskaita faktūra.

Prekės pristatomos Lietuvoje per 1-3 darbo dienas Omniva ir Lpexpress paštomatais. Siuntimo mokestis automatiškai įskaičiuotas į galutinę užsakymo kainą.

Pagal prekių grąžinimo tvarką reglamentuojančius dokumentus - Civilinį Kodeksą ir Mažmeninės prekybos taisykles kokybiški kosmetikos gaminiai yra negrąžintinos ir nekeičiamos prekės:

„<...>

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

<...>

Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:

<...>

parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 33.03 - 33.07),

<...>“

Nekokybiškų naujų prekių grąžinimas

Nekokybiškos naujos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Jeigu gavote puslapyje pateikto aprašymo neatitinkančią ir/ar akivaizdžiai sugadintą naują prekę, susisiekite el. paštu littlegnails@littlegnails.lt ir pateikite prašymą laisva forma grąžinti pinigus arba pakeisti nekokybišką prekę kita kokybiška preke kartu atsiųsdami nuotrauką, įrodančią naujos prekės broką. Gavę jūsų prašymą, su jumis susisieksime per 1 darbo dieną ir suderinsime prekės pakeitimo arba pinigų grąžinimo detales. Prekė bus pakeista arba pinigai grąžinti per 3 darbo dienas nuo prašymo pateikimo dienos.

Daugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio Ministerijos internetiniame puslapyje http://www.vvtat.lt

PIRKIMO - PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

Pirkimo- pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, apmoka už prekes. Sutartis galioja iki visiško pagal šios sutarties taisykles pareigų įvykdymo.

PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.

Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti el. paštu informuodamas Pardavėją. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

Apmokėdamas už prekes Pirkėjas patvirtina, kad yra atidžiai susipažinęs su prekės aprašymais ir prisiima atsakomybę už prekės naudojimą pagal paskirtį bei tinkamą laikymą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl instrukcijų nesilaikymo ir pastabų ignoravimo.

Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pardavėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes.

Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.

PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.

Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

Pardavėjas privalo sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

Pardavėjas privalo organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu sekančią darbo dieną po to, kai Pirkėjas apmokėjo už prekes ir mokėjimas yra gautas.

Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės alternatyvą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.

ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.


ASMENS DUOMENŲ RINKIMAS IR SAUGOJIMAS

Siekiant, kad Pirkėjui būtų suteiktos visavertės elektroninės parduotuvės www.slowiankanails.lt paslaugos, į Pirkėjo kompiuterį (įrenginį) gali būti įrašyti Slapukai. Įrašytą informaciją Pardavėjas naudoja Pirkėjo kaip ankstesnio www.slowiankanails.lt internetinės parduotuvės lankytojo atpažinimui, informacijos apie pirkinius, įdėtus į Pirkėjo prekių krepšelį, išsaugojimui, elektroninės parduotuvės www.slowiankanails.lt lankomumo statistikos rinkimui. Pirkėjas, patvirtindamas Privatumo politiką, sutinka, kad jo kompiuteryje (įrenginyje) būtų įrašomi šioje Privatumo politikoje numatyti Slapukai. Šį sutikimą Pirkėjas gali bet kada atšaukti, pakeisdamas savo interneto naršyklės nustatymus, tačiau tokiu atveju tam tikros internetinės parduotuvės www.slowiankanails.lt funkcijos jam gali neveikti.

Kita Slapukų rūšis – skirta rinkti informaciją lankomumui apskaičiuoti (rinkti statistinę informaciją), pateikti Pirkėjų interesus atitinkantį turinį ir išsaugoti lankymosi istoriją.